MÉDIA MEGJELENÉSEK

Újabb fogyasztás helyett újragondolás!

Tovább lassul-e idén a fast fashion?

Zsilák Anita felült a Ruhacsúszdára, hogy neked is könnyebb legyen
Gyerekruhát venni és eladni is kihívás az online térben. A Brancs most egy olyan innovatív megoldást mutat be, amiben egyszerűen szabadulhatsz meg a kinőtt ruháktól, amiért cserébe nemnek, szezonnak és méretnek megfelelő ruhacsomagot kapsz vissza.
– A Ruhacsúszda egy új üzleti modell, amit saját anyai tapasztalatom és egy intuitív ötlet alapján kezdtem kidolgozni- mondja Anita.
Zsilák Anita valami olyat alkotott, ami tündérkeresztanya szintre emeli őt, hiszen nem csak a kinőtt ruhákat tünteti el, de cserébe olyat ad, ami pont az évszaknak és a méretnek megfelelő. Ez a Ruhacsúszda, amit most a Brancs Közösség ajánl a figyelmedbe.

Ruhacsúszda: újragondolt ruhacsere egyszerűen, fenntarthatóan
A Ruhacsúszda sztori: Polgár-Zsilák Anita egy egyszerű télikabátot keresett kislányának, de a bonyolult online piac helyett inkább egy forradalmi megoldást hozott létre. A Ruhacsúszda egy automatizált ruhacserélő platform, amely segít a családoknak gazdaságosan és környezettudatosan megújítani ruhatárukat – hirdetések és felesleges tárolás nélkül.

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat!
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete, amely egy olyan, most induló platform, amelynek segítségével bárki könnyen és olcsón lecserélheti a ruhatárát.

Pitch&Go: Befektetés a jövőbe - a CEES#2 hatalmas siker volt!
Az idei CEES#2-en, amelyet az ikonikus Müpában rendeztek meg, a Pitch&Go esemény a program egyik csúcspontja lett. Kilenc ígéretes startup lépett színpadra – köztük a Ruhacsúszda – “SeasonPack” is -, hogy bemutassa úttörő üzleti ötletét, és innovációjával és jövőképével lenyűgözte a közönséget.

Bemutatjuk 2024 legmeghatározóbb startupökoszisztéma-szereplőit
Ki lett a tavalyi startupja, deeptech startupja, befektetője és mentora? Ez is kiderült a második alkalommal megrendezett CEEcosystem Summiton.

Ruhacsere üzlet: Ez az ötlet akár milliókat is hozhat! – Ruhacsúszda
Minner véleményezés: “Zseniális ötlet! Egy olyan újító ötlet, amit például a Vinted vagy más hasonló piaci szereplő még nem talált ki. A kereslet-kínálatot hozza össze a vállalkozó ezzel a speciális ötlettel. Jól illeszkedik az öko trendekre, logisztikailag is izgalmas megoldás, hiszen sok hasonló projekt ezen bukott el. Úgy hívják, hogy öröklési útvonalakat alakítanak ki, így könnyen rendszerezhető a folyamat és sok éven keresztül össze lehet kötni a fogyasztókat, akik egyébként egymásról nem is tudnak.” (Mándó Milán)

A Ruhacsúszda lett a nyertes a vállalkozók versenyén!
11 vállalkozó indult az üzletével/ üzleti ötletével a Minner és Brancs – A közösségi piactér közösen szervezett Vállalkozói ötletek pitch versenyén, köztük Zsilák Anita is a Ruhacsúszda -val. A Ruhacsúszda/Polgár-Zsilák Anita nyerte a szakmai zsűri első helyét! A szakmai zsűri: Mándó Milán – Minner, Kövesdi Gábor – Brancs, Murvai Tamás – Brancs

Három kiló ruháért másik hármat kaphatsz

Kabátkeresésből közösségi megoldás
Anita gyermekei, Blanka és Bánk is ugyanolyan ütemben nőtték ki a ruháikat, mint bárki más. Szerencsések voltak, 10 éven át barátoktól kapták a kinőtt ruhákat.
– A kislányom Blanka és a kisfiam Bánk minden alkalommal nagy izgalommal vettek részt a csomagok bontásában. Igazi közös és emlékezetes családi eseményekké lettek ezek a „kidobozolások”, amelyek tele voltak a múlt emlékeivel és egy új szezon ígéretével.
Zsilák Anita valami olyat alkotott, ami tündérkeresztanya szintre emeli őt, hiszen nem csak a kinőtt ruhákat tünteti el, de cserébe olyat ad, ami pont az évszaknak és a méretnek megfelelő
Ez a Ruhacsúszda, amit most a Brancs Közösség ajánl a figyelmedbe.

Ruhacsúszda = fenntartható ruhacsere platform
A Ruhacsúszda azoknak az édesanyáknak szól, akiknek nincs idejük és kapacitásuk menedzselni a gyerkőcök ruhatárát. Csererendszerünkkel a vevők pénzt, időt, és tárolóhelyet spórolhatnak, miközben védik a bolygót a fölösleges ruhavásárlás negatív környezeti hatásaitól. A rendszer időt spórol az előfizetőknek, megszabadulnak a ruhaeladással járó maceráktól. Nem kell a ruhákat fotózni, hirdetni, mi mindent elintézünk. Rengeteg pénz marad otthon, mert az új ruhatárak összeállítására sokkal több pénzt költhetnénk. Az élményfaktor sem elhanyagolható, amit az érkező meglepetéscsomag okoz, ráadásul garanciával, csere lehetőséggel érkezik.
A használt ruhák ilyen jellegű újrahasznosításával sokat tehetünk a fenntarthatóságért.

Ruhacsúszda – Forgassuk együtt a ruhatárakat!

Újabb fogyasztás helyett újragondolás!
Elméletben minden új vállalkozásnak az ötlet után egy üzleti modellel kellene folytatódnia, a gyakorlatban ennek pontos elkészítését a lelkesedés, a tapasztalatlanság vagy a túlzott önbizalom miatt sokszor elodázzák a kezdők. Hogyan fogjunk neki? A legideálisabb az ún. business model canvas (bmc) választása, ahol mellébeszélés nélkül, egyetlen egy oldalban összefoglalhatjuk a működésünk lényegét. Szakértőnk, a startup befektető és mentor Hild Imre szerint azért is nagyon hasznos egy alaposan végiggondolt bmc-t készíteni, mert az jól előkészíti az üzleti tervet. De mikor kell üzleti terv? Cikkünkben erre is választ adunk, illetve bemutatunk egy most alakuló márkát is: Polgár-Zsilák Anita ruhacsere platformja még tesztelési fázisban van, de a business model canvast ők is folyamatosan használják.